0

تلاش آمریکا برای بقا در جنگ سایبری

دسته بندی ها : جنگ سایبری 13 بهمن 1397 مدیر سایبرلا 798 بازدید
فارنزیک و جرم یابی دیجیتال - Digital Forensics

دانشگاه جورجیا و مرکز سایبری نیروی زمینی ایالات متحده به دنبال ایجاد 11هزار شغل سایبری هستند.

به نقل از سایبربان؛ دانشگاه جورجیا و مرکز سایبری نیروی زمینی ایالات متحده در آگوستا با یکدیگر همکاری می‌کنند تا بیش از 11 هزار فرصت شغلی سایبری در سراسر کشور پر شود.

این 2 سازمان اخیراً توافق‌نامه‌ای امضا کردند که به سربازان وظیفه و پشتیبان فرصت کسب مدرک تحصیلی در رشته‌های سایبری حین خدمت در نیروی زمینی را می‌دهد.

استیو ریگلی (Steve Wrigley)، رئیس سیستم دانشگاه جورجیا گفت: این توافق باعث می‌‎شود اعضای سرویس در فورت گوردون برای کسب مدرک از طریق برنامه‌های امنیت سایبری دانشگاه جورجیا در این ایالت مستقر شوند. موافقت‌نامه یاد شده همچنین با پشتیبانی از نیروی زمینی، همکاری نزدیک با ارتش و شرکای نیروی کار را تقویت می‌کند. من به دنبال موفقیت این برنامه با تداوم همکاری برای برآوردن نیازهای صنعت سایبری هستم.

دانشگاه ایالتی کلمبوس، «Middle Georgia»، «Kennesaw»، دانشگاه جورجیای شمالی و آگوستا همه به عنوان مراکز آموزش عالی آژانس امنیت ملی در این توافق‌نامه گنجانده شده‌اند.

رابرت کازیمر (Robert Kazimer)، معاون فرمانده کل مرکز عالی سایبری نیروی زمینی آمریکا اعلام کرد: برای اطمینان از امنیت شبکه‌های ملی خود، باید مشارکت‌های قوی در وزارت دفاع، دانشگاه‌ها و صنعت وجود داشته باشند. تفاهم‌نامه جدید بین مرکز عالی سایبری نیروی زمینی و دانشگاه جورجیا به پیشرفت برخی تکنیک‌ها کمک می‌کند و به سربازان اجازه می‌دهد تا برنامه‌های اتمام تحصیلات خود را با شناخت تجربه کار نظامی و آموزش تسریع کنند.

موافقت‌نامه فوق، در دومین نشست سالانه آموزش و تحقیقات آموزشی سایبری با حمایت انجمن ارتباطات و الکترونیک نیروهای مسلح امضا شد.

تریستان دِنلی (Tristan Denley)، معاون اجرایی امور دانشگاهی دانشگاه جورجیا در این خصوص توضیح داد: این مشارکت سیستمی منحصربه‌فرد، اجازه می دهد تا منابع کامل آموزشی دانشگاه از طریق این مؤسسات در پیشبرد جنگجویان سایبری نیروی زمینی مورد استفاده قرار گیرند. ما از این همکاری و فرصت‌های به‌وجود آمده شامل اضافه کردن دیگر نهادها در آینده بسیار خوشحالیم.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 × 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!