0

ارائه تسهیلات برای حضور فعال استارت آپ ها در نمایشگاه ها

دسته بندی ها : استارتاپ ها 18 آذر 1398 مدیر سایبرلا 736 بازدید
استارت آپ - کسب و کار نوپا - سایبرلا

 رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: برای حمایت از استارت آپ ها و کسب و کارهای نوپا توانستیم آئین‌نامه استفاده از وام وجوه اداره شده را ابلاغ کنیم و در هر نمایشگاهی که طی این چند ماه برگزار شده، استارت‌آپ ها حضور فعال داشتند.

امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به ابلاغ آئین نامه استفاده از وام وجوه اداره شده, گفت: برای حمایت از استارت آپ‌ها و کسب و کارهای نوپا توانستیم آئین‌نامه استفاده از وام وجوه اداره شده را ابلاغ کنیم و تقریباً در هر نمایشگاهی که طی این چند ماه برگزار شده است، توانستیم حضور فعال استارتاپ ها را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در نمایشگاه‌هایی که در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود پاویونی مربوط به استارت‌آپ ها را مستقر کردیم تا استارت آپ‌ها بتوانند به صورت رایگان در این نمایشگاه ها شرکت کنند.

آزمون و خطا برای حمایت بهتر از استارت آ‌پ ها

معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در ادامه بیان کرد: البته در این میان آزمون و خطاهایی هم انجام دادیم تا متوجه شویم کدام طریق برای حمایت از استارتاپ ها مناسب تر است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این آزمون و خطا و متوجه شدیم که استارت آپ ها به دلیل رایگان بودن حضور در نمایشگاه‌ها علی رغم این که ثبت‌نام می‌کنند در نمایشگاه حضور پیدا نمی‌کنند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1 × پنج =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!