0

برگزاری کارگروه ساماندهی پیام‌ رسان ها و شبکه های اجتماعی

دسته بندی ها : ساماندهی فضای مجازی 22 دی 1400 کارشناس سایبرلا 342 بازدید
مرکز ملی فضای مجازی - سایبرلا

در راستای “عملی‌سازی بیانات اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص فضای مجازی” جلسه کارگروه ساماندهی پیام‌ رسان ها و شبکه های اجتماعی مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، در این دیدار دبیر شورای عالی فضای مجازی ضمن ارائه گزارشی به کارگروه در خصوص آخرین وضعیت پیگیری و میزان اجرایی سازی اسناد و مصوبات شورای عالی فضای مجازی، مرکز ملی و همچنین ابلاغیه های قضایی موجود پیرامون ساماندهی پیام رسان‌ها و شبکه های اجتماعی مجازی، بر اهمیت این موضوع در مدیریت فضای مجازی کشور و اعمال حکمرانی سایبری مطلوب که از سمت سکوهای‌خارجی مورد تهدید قرار گرفته است تاکید کردند.

بنابراین گزارش، در ادامه اعضای جلسه ضمن تایید لزوم اجرایی و عملیاتی شدن مصوبات قبلی براصل همدلی و هماهنگی در اقدمات برای جلوگیری از رهاشدگی در فضای مجازی تاکید کرده و با اعلام آمادگی برای پیاده‌سازی این اسناد ضرورت در نظر گرفتن تحولات فضای مجازی و ایجاد نظام جامع رگولاتوری را یادآوری کردند.

همچنین مقرر شد جلسات تا حصول نتیجه‌نهایی ادامه یافته و از ظرفیت همه‌ دستگاه‌های کشور در این موضوع استفاده شود.

گفتنی است؛ این جلسه با حضور دبیر شورایعالی فضای مجازی، وزرا، روسا و نمایندگان دستگاه‌های عضو کارگروه برگزار شد.

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    16 − هفت =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!