0

ارزیابی جدید روی توییتر

دسته بندی ها : فضای مجازی 26 اسفند 1397 مدیر سایبرلا 969 بازدید
توییتر Twitter - سایبرلا
ویژگی «دنبال کردن» گفتگوهای توییتر در مرحله‌ی ارزیابی است.

به گزارش سایبربان؛ توییتر در حال بررسی اضافه کردن دکمه‌ای جدید به شبکه‌ی اجتماعی خود است که با فشردن آن می‌توان بدون لایک کردن یا درج نظر، گفتگو‌ها را دنبال کرد و از آن‌ها با خبر شد. یکی از کاربران توییتر که از مهندسین نرم‌افزار معروف به شمار می‌رود یعنی «جین مانچون وونگ» (که در زمینه‌ی یافتن ویژگی‌های جدید در اپلیکیشن‌ها معروف است) به این موضوع پی برده است.

این کاربر پس از یافتن کد‌های مربوط به ویژگی یاد شده آن را با کاربران در میان گذاشت که حساب کاربری رسمی توییتر اعلام کرد که قطعه کد‌های پیدا شده توسط او مربوط به ارزیابی ویژگی جدید در این شبکه‌ی اجتماعی است.

این ویژگی باعث می‌شود تا یک دکمه‌ی جدید به گوشه‌ی Threadها یا گفتگوها در توییتر اضافه شود. با کلیک کردن روی آن از اضافه شدن هر توییت جدید به گفتگوی یاد شده با خبر خواهید شد. با اضافه شدن این قابلیت می‌توانید بدون آنکه کسی متوجه شود برخی از گفتگوها را دنبال کنید چرا که دیگر نیازی نیست توییت را لایک کرده و یا زیر آن نظر خود را ثبت کنید.

پیش از این توییتر با عرضه‌ی نسخه‌ی بتای پلتفرم خود تحت عنوان Twttr این امکان را به کاربرانش می‌داد که از ویژگی‌های جدید توییتر زودتر از دیگران با خبر شوند و یکی دیگر از ویژگی‌های اضافه‌شده امکان پنهان کردن پاسخ‌ به برخی توییت های کاربران به ارمغان می‌آورد (موضوعی که باز هم توسط وونگ کشف شده بود).

به‌طورکلی به نظر می‌رسد که توییتر قصد دارد تغییرات زیادی را در پلتفرم خود ایجاد کند. از طرفی اخیراً یکی از مدیران ارشد این شبکه‌ی اجتماعی (سارا هایدر) اعلام کرده بود که توییتر قصد دارد تغییرات عمده‌ای را در توییتر ایجاد کند که بیشتر تمرکز آن در بخش گفتگو‌هاست؛ البته این تغییرات به‌تدریج در توییتر ایجاد خواهند شد تا کاربران با حجم زیادی از تغییرات روبه‌رو نشوند. به همین دلیل به نظر می‌رسد پیش‌بینی اعمال تغییرات بیشتر در این شبکه‌ی اجتماعی کار دشواری نباشد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 + 10 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!