0

آذری جهرمی: تخلف انتخاباتی اپراتورها بررسی می‎شود

حریم خصوصی در فضای مجازی - سایبرلا

وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات گفت: اینکه منبعی از سوی اپراتورها اطلاعات مردم را در اختیار کاندیداها قرار داده‌است را نمی‌توانم تأیید یا رد کنم، اگر اطلاعاتی وجود داشته باشد، بررسی می‌شود.

محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص شرکت در انتخابات مجلس گفت: طبیعتاً در شرایط فعلی پاسخ فشار حداکثری، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

وی در خصوص چگونگی انتخاب افراد نیز گفت: بسیاری از افراد امتحان خود را پس داده‌اند که در این امتحان نتیجه مثبت داشته و یا کارنامه آنها منفی است. مردم به کارکرد و یا برنامه رأی می‌دهند. طبیعتاً افرادی که معرفی شده‌اند، کارنامه روشنی دارند و برخی هم برنامه‌شان مشخص است، پس انتخاب مردم از این میان است. باید افرادی انتخاب شوند که کارآیی مجلس که به فرموده امام (ره) «مجلس در رأس امور است» بیشتر شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: انتظار من این است در گام دوم انقلاب اسلامی و تأکید مقام معظم رهبری بر جوانان و البته با احترام به دانش و تجربه پیشکسوتان، مجلس آینده رنگ و بوی جوانان بگیرد.

وی ادامه داد: من تلاش می‌کنم لیستی را انتخاب کنم که دغدغه جوانان کشور فهمیده شود.

آذری جهرمی در خصوص پیامک‌های تبلیغاتی برخی کاندیداها به مردم نیز گفت: شکایت‌هایی از مردم در خصوص پیامک های تبلیغاتی کاندیداها دریافت کرده‌ایم اما اینکه منبعی از سوی اپراتورها اطلاعات مردم را در اختیار کاندیداها قرار داده‌اند را نمی‌توانم تأیید یا رد کنم، اگر اطلاعاتی وجود داشته باشد، بررسی و قطعاً برخورد می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شکایت از همه افرادی که غیرقانونی و از طریق هر منبعی اطلاعات مردم را به دست آورده‌اند و پیامک های تبلیغاتی را بدون اجازه مردم ارسال کرده‌اند، از طریق سامانه ۱۹۵ جمع آوری و به دستگاه‌های نظارتی و مجریان برگزاری انتخابات می‌فرستیم، چون این اقدام، ورود به حریم خصوصی مردم است.

منبع: ایستنا

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 × 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!