بازار داغ سایت های شرط بندی با شروع لیگ برتر
هر ساله و با شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) یا همزمان با برگزاری مسابقات جهانی و همچنین آغاز لیگ های معتبر اروپایی، سایت های پیش بینی و شرط بندی و قمار نیز فعالیت خود را به صورت جدی تر از سر می گیرند.
برخی از این سایت ها با به کارگیری روش های گوناگون از جمله تبلیغات اغواگرانه یا فریب کاربران و استفاده از سلبریتی ها، سعی می کنند تا مخاطب بیشتری جذب را کرده و در نتیجه درآمد خود را افزایش دهند.
تسهیل در روش های پرداخت
استفاده سایت های پیش بینی و شرط بندی و قمار از درگاه های بانکی رسمی کشور، مشکلی بود که طی ماه های اخیر تاحدی با آن مقابله شده است. لیکن برخی از این سایت ها با راهکارهای جدید منجمله ایجاد کد شارژهای اختصاصی و اعلام اینکه در این شیوه درصد شارژ اضافه به کاربر تعلق می گیرد، آنها را به استفاده از این روش های جدید پرداخت ترغیب می کنند. کاربران همچنین می توانند با خرید و فروش این کدها به دیگر کاربران سایت، برای خود کسب درآمد کنند.
راه اندازی سایت شرط بندی شخصی
گروه دیگری از سایت های فعال در این زمینه، به کاربران پیشنهاد می کنند که سایت پیش بینی شخصی با دامنه و لوگوی خود را راه اندازی کنند. این پیشنهاد که سرویس نمایندگی نام دارد، به گونه ای طراحی شده که همه افراد می توانند با بودجه کم، سایت شخصی خود را داشته باشند و آن را از طریق پنل کاربری خود مدیریت کنند. هزینه این سرویس و مقدار پورسانتی که به سایت اصلی پرداخت می شود، به امکانات قابل ارائه در سایت ثانویه بستگی دارد.
سایت های قمار و شرط بندی از هیچ راهی برای جذب مخاطب بیشتر و گسترش فعالیت خود چشم پوشی نمی کنند و همواره به دنبال راهی برای دور زدن قوانین و پنهان ماندن از چشم نهادهای ناظر هستند. همچنین برخی از این سایت ها با دستکاری نتایج مسابقات اقدام به کلاهبرداری از کاربران خود می کنند.
نظرات کاربران