0

اینستاگرام هم طرف ترامپ را می گیرد

سایبرلا - حقوق فضای سایبری
اینستاگرام اعلام کرد در حال تحقیق در مورد فعالیت برخی کاربران این شبکه اجتماعی ضد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا با استفاده از هشتگ‌هایی خاص است.

به گزارش سایبربان؛ برخی حساب‌های کاربری در اینستاگرام با استفاده از هشتگ‌هایی مانند من از ترامپ متنفرم در اقدامی هماهنگ برای انتشار مطالبی منفی بر علیه وی فعال‌شده‌اند.

اینستاگرام که در مالکیت فیس‌بوک است از تحقیق و بررسی این موضوع خبر داده و البته تأیید کرده که تعدادی از پست‌های ارسالی با چنین هشتگ‌هایی را نیز پاک کرده است.

پیش‌ازاین و در سال 2016 نیز حملات بر ضد ترامپ در شبکه‌های اجتماعی هم‌زمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به‌شدت افزایش‌یافته بود. بعدها آمریکایی‌ها مدعی شدند این حملات با تحریک روسیه صورت گرفته‌اند؛ اما این ادعاها هرگز اثبات نشد.

بررسی‌های موسسه تحلیل داده Ghost Data نشان می‌دهد اگر چه تلاش‌هایی هدفمند برای انتقاد از ترامپ در اینستاگرام در جریان است، اما دامنه و شدت آن‌ها محدود است و در این مورد اغراق شده است. برخی نمایه‌های دروغین نیز با همین هدف در اینستاگرام ایجادشده‌اند و حملات بر ضد ترامپ را هماهنگ می‌کنند.

سخنگوی اینستاگرام از تحقیقات در این زمینه خبر داده و تأیید کرده که حساب‌های مهاجم به ترامپ که قوانین این شبکه اجتماعی را نقض کنند، پاک می‌شوند. یک موسسه تحلیلی دیگر به نام Stroppa نیز از شناسایی حدود 52 هزار حساب کاربری ضدترامپ در اینستاگرام خبر داده است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

  1. Mahdieh گفته :
    13:56 1398/04/01

    باسلام دوسال است مزاحمی دارم در فضای مجازی کل تهدید وانجام دادن کار را به من میدادن تهین نزاع فوش پخش کردن شماره الان چهار تا سیم کارت عوض کردم اگر کمکی از دستون بر میاد لطفا ازتون خواهش میکنم انجام بدید باتشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یازده =

لینک کوتاه :

عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!