0

کلاهبرداری پیامکی با وام ۲۵ میلیونی خودرو

دسته بندی ها : فضای مجازی 6 آبان 1394 مدیر سایبرلا 862 بازدید

طرح جدید پرداخت وام ۲۵میلیون تومانی خودرو محملی برای کسب درآمد عده‌ای شده که با ارسال پیامک و وعده ارائه جزئیات نحوه پرداخت این وام از مردم پول طلب می‌کنند.

به گزارش تسنیم، دولت اخیراً برای رونق بازار خرید و فروش خودرو که چند ماهی است در رکود بی‌سابقه‌ای قرار دارد تصمیم به ارائه وام ۲۵میلیون تومانی خرید خودرو با نرخ سود ۱۶ درصد گرفت. براساس این مصوبه خریداران می‌توانند معادل ۸۰ درصد قیمت خودرو تا سقف ۲۵ میلیون تومان از این وام استفاده کنند. هرچند اجرایی شدن این وام به بعد از ۱۵ آبان ماه موکول شده است ولی تاکنون مسئولان اطلاع رسانی درباره جزئیات نحوه پرداخت این وام نکرده‌اند و ظاهراً هنوز سازوکار پرداخت این وام در دولت هم نهایی نشده است. در عین حال این روزها برخی با ارسال پیامک‌هایی با مضمون وعده اعلام جزئیات وام ۲۵میلیونی خودرو برای خود محملی برای کسب درآمد ایجاد کرده‌اند.

به‌عنوان نمونه، در پیامکی که به‌صورت انبوه به تلفن‌های همراه شهروندان ارسال شده، با وعده اعلام جزئیات وام 25 میلیون تومانی خودرو با سود 16 درصد، برای دریافت اطلاعات تکمیلی از مردم تقاضای 100 تومان جهت عضویت و ارسال اطلاعات می‌کند.
طبیعی است که مردم هم با دریافت این پیامک تشویق شده تا با پرداخت این مبلغ از جزئیات وام خودرو باخبر شوند اما در نهایت مخاطب بعد ازپرداخت 200 تا 300 تومان در نهایت نه تنها اخباری دریافت نکرده بلکه با یک پیام «خوش آمدید!» روبه‌رو می‌شود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    7 + نوزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!