0

پیشگیری‌، آموزش و فرهنگ‌سازی بایستی سرلوحه کاری این دو مجموعه باشد

دسته بندی ها : سواد فضای مجازی 24 بهمن 1395 مدیر سایبرلا 844 بازدید

رییس پلیس فتا خراسان شمالی با حضور در جلسه تعاملی با مقامات محترم قضایی استان بیان کرد: برگزاری این نشست‌ها موجب همکاری خوب بین دستگاه قضایی و پلیس فتا شده و باعث ارتقاء امنیت و آرامش در سطح جامعه می‌شود.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا: جلسه تعاملی پلیس فتا با مقامات محترم قضایی در خصوص تعاملات بیشتر در محل دادگستری کل استان با حضور ریاست محترم کل دادگستری حجه‌الاسلام قدرتی‌، دادستان مرکز استان، آقای یاران‌، ریاست محترم شورای حل اختلاف استان، حجه‌الاسلام امانی و رئیس پلیس فتا استان سرهنگ پاسدار علی اعتمادی تشکیل گردید، که در این جلسه دادستان استان در ابتدا ضمن خوش آمد‌گویی و عرض خیر مقدم ایام الله دهه فجر و 22 بهمن  را تبریک گفتند.

حجه‌‌الاسلام والمسلمین قدرتی امنیت و عدالت را دو مولفه مهم در احیاء حقوق جامعه دانست و خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضایی بایستی دو رکن امنیت و عدالت در جامعه را سرلوحه مأموریت‌های خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد امنیت و عدالت از مطالبات به حق مردم است‌، بیان کرد: تعامل مناسب دستگاه قضایی و نیروی انتظامی باعث امنیت و اجرای عدالت در جامعه خواهد شد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با بیان اینکه دستگاه قضایی و پلیس اهداف مشترکی در خدمت به جمهوری اسلامی ایران دارند‌، تصریح کرد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بایستی سرلوحه کاری این دو مجموعه قرار گیرد و برقراری امنیت و عدالت مورد توجه باشد .

سپس دادستان محترم مرکز استان ضمن اعلام رضایت از ماموریت‌های محول شده به پلیس فتا و کشف پرونده‌های متشکله اظهار کرد: با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری و نامگذاری سال‌جاری به سال “اقتصاد مقاومتی‌، اقدام و عمل” می‌طلبد پلیس فتا با پیشگیری‌، آموزش و فرهنگ‌سازی در خصوص استفاده بهینه از اینترنت و دقت و تلاش مضاعف نسبت به رصد و پایش فضای مجازی و شناسایی مجرمین اینترنتی اقدام نمایند.

سپس حجه‌الاسلام امانی ریاست محترم شورای حل اختلاف استان نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین جلسه‌ای بیان کرد: پیگیری حقوق شهروندی یکی از اولویت‌های هفتگانه دستگاه قضایی در سال جاری بوده که مورد تأکید است و توجه به رعایت حقوق شهروندی یک ضرورت است.

وی با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت‌های ناجا، خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی وظیفه حمایت و همکاری با پلیس را بر عهده دارد و هدف مشترک دستگاه قضا و پلیس، برقراری نظم و عدالت در جامعه است.

در ادامه سرهنگ اعتمادی رئیس پلیس فتا استان نیز ضمن تقدیر و تشکر از مقامات محترم قضایی و تعامل تنگاتنگ این دو مجموعه با ارائه گزارشی از وظایف و ماموریت‌های مختلف پلیس فتا و اقدامات و عملکرد قضایی پلیس فتا، در خصوص چالش‌های پیش‌رو و مشکلات پرونده‌ها در رابطه با دستگاه قضایی در 25 بند به طور مشروح گزارشی بیان نمودند.

رییس پلیس فتا استان عنوان کرد: این نشست‌ها و همکاری خوبی که بین دستگاه قضایی و پلیس فتا صورت گرفته باعث ارتقاء امنیت و آرامش در سطح استان شده است.

سرهنگ اعتمادی ادامه داد: آن چیزی که امروز و همواره مورد خواست مردم بوده است‌، تأمین نظم و آرامش بوده که این امر با فعالیت خوب دستگاه قضایی و پلیس انجام شده است.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه پلیس در برقراری نظم و امنیت پیش‌قدم بوده لذا همواره تلاش می‌کند تا این امنیت و آسایشی که در جامعه فراهم کرده است را به نحو احسن حفظ کند.

رییس پلیس فتا استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه تأمین نظم و امنیت وظیفه اصلی پلیس و دستگاه قضایی است‌، گفت: انتظار جامعه از پلیس و دستگاه قضایی ایجاد امنیت پایدار و مطلوب است.

شایان ذکر است ریاست محترم دادگستری کل استان خراسان شمالی در پایان ضمن تقدیر از اقدامات برجسته و جامعه محور پلیس فتا استان‌، بر انجام تعاملات سازنده و هم سویی دستگاه قضا و پلیس در ارائه خدمات مطلوب به مردم تاکید کرد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 × چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!