0

تقویت همکاری بین المللی در پی جویی جرایم سایبری

معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا، توسعه تقویت همکاری های بین المللی این پلیس با پلیس سایبری کشورهای جهان را در خصوص پی جویی جرایم سایبری، یکی از اهداف مهم شرکت در چهارمین نشست روسای پلیس های سایبری آسیا و اروپا برشمرد.

پلیس فتا: سرهنگ رمضانی معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا از حضور سردار کمال هادیانفر رئیس پلیس سایبری ایران در چهارمین نشست روسای پلیس های سایبری آسیا و اروپا خبرداد و گفت: این نشست از چهار سال گذشته با مشارکت مجتمع IGCI سازمان اینترپل در کشورهای مختلف آسیا و اروپا مانند سنگاپور، چین، ترکیه برگزار شده است که چهارمین نشست آن به میزبانی پلیس سایبری کره جنوبی در حال حاضر به مدت سه روز در حال برگزاری است.

این مقام ارشد انتظامی اهداف این نشست را به اشتراک گذاری بهترین شیوه های پی جویی جرائم سایبری، ابزارهای و روش های دیجیتال فارنزیک، ظرفیت سایزی در دیجیتال فارنزیک و تکنیک های پی جویی در منطقه، تبادل اطلاعات بر روی موضوعات مربوط به حاکمیت اینترنت که ممکن است بر روی نیروهای پلیس در مدت زمان پی جویی های جرایم سایبری تأثیرگذار باشد، افزایش همکاری بین کشورهای عضو اینترپل که در زمینه جرایم سایبری کار می کنند و همچنین در صورت امکان با بخش های خصوص یا دولتی عنوان کرد.

سرهنگ رمضانی در خاتمه دستیابی به موارد مذکور، آخرین اطلاعات و تحولات، مسائل و مشکلات حوزه امنیت سایبر و همچنین توسعه تقویت همکاری های بین المللی پلیس سایبری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با پلیس سایبری کشورهای شرکت کننده را از اهداف حضور این پلیس در چهارمین نشست روسای پلیس های سایبری آسیا و اروپا برشمرد.

 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 × چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!