0

هشدار امنیتی در مورد استفاده از ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین

یکی از مقامات ارشد بانکی امریکا در مورد خطرات استفاده از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین برای انجام تبادلات مالی هشدار داده است.

به گزارش فارس، آسیب پذیری این نوع ارزها در برابر حملات سایبری و امکان سوءاستفاده جانیان آنلاین از آنها عامل هشدار یاد شده دانسته شده است.
دسترسی هکرها به اطلاعات ارزی مانند بیت کوین باعث نقض حریم شخصی کاربران این نوع ارزها و سرقت اطلاعات خصوصیشان می‌شود.
جروم پاول رییس بانک مرکزی ایالات متحده آمریکا با حضور در کنفرانسی در دانشگاه ییل در این مورد گفته است: ارزهای دیجیتال مورد استفاده بانک مرکزی هدفی جهانی برای مهاجمان سایبری است و از آنها برای سرقت های سایبری و کلاهبرداری های سایبری هم استفاده می شود.
وی افزوده که بیت کوین هدف اصلی جنایتکاران جهانی فعال در دنیای مجازی است که با استفاده از آن اقداماتی مانند پولشویی هم انجام می دهند.
جروم پاول افزوده که اگر بانک ها از بیت کوین استفاده می کنند باید فرایندهایی برای ردگیری نحوه استفاده از آن هم اتخاذ کنند و پاسخگوی نگرانی های مربوط به نقض حریم شخصی کاربران هم باشند.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانزده + چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!