0

مزاحمت در فضاى سایبرى با هویت جعلى

دسته بندی ها : جعل هویت 20 بهمن 1395 مدیر سایبرلا 1125 بازدید

رئیس پلیس فتا استان خراسان‌رضوى از شناسایى و دستگیرى عامل مزاحمت‌های دختر جوان در فضای سایبری توسط پلیس فتا استان خبر داد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا: سرهنگ جهانشیری اظهار کرد: دختر جوانی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا استان مراجعه و درخواست رسیدگی به شکوائیه خود راداشت. شاکیه در اظهارات اولیه خود بیان اینکه از طرف فردی ناشناس، مورد تهدید و آزار روحی روانی قرار گرفته و دائماً تهدید به انتشار عکس و اطلاعات خصوصی و خانوادگی می شود.

وی ادامه‌داد: با توجه به اظهارات شاکیه رسیدگی به پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت. کارشناسان طی اقداماتت فنی و پلیسی موفق به شناسایی ودستگیری متهم گریدند.

سرهنگ جهانشیری ادامه داد: متهمه که عروس عموی شاکیه بود در مواجهه با ادله فنی ارتکاب بزه انتسابی را پذیرفت و با ندامت اعتراف کرد در پی حسادتی که به موقعیت شاکیه داشتم با هویت جعلی اقدام به مزاحمت و تهدید وی نمودم و از کار خود بسیار پشیمان می باشم.

رئیس پلیس فتای خراسان رضوی گفت: شاکیه پس از شناسایی متهمی که مدت‌ها وی را آزرده خاطر کرده بود به دلیل اینکه برادر وی نیز که در نزاع دسته جمعی قاتل شناخته شده بود و در پای چوبه‌دار توسط اولیای دم بخشیده شده بود با چشیدن طعم بخشش، از متهم پرونده خود نیز گذشت کرد و پرونده جهت تکمیل فرایند قضایی به دادسرا اعزام شد.

سرهنگ جهانشیری با اشاره به اینکه فضای سایبر یکی از موقعیت‌هایی بسیار مناسب برای کسب علم و ارتقاء دانش می‌باشد از کاربران فضای سایبری درخواست کرد: با استفاده صحیح و مفید از فضای سایبری از خود نشان یک شهروند اخلاق مدار را به جا بگذاریم و با رعایت حریم خصوصی افراد این فرصت را به تهدید مبدل نسازیم.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هفت + پنج =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!