0

قرارداد سهامدار عمده مخابرات ایران با شرکت مخابرات کره

دسته بندی ها : قرارداد, قرارداد فناوری اطلاعات 18 اردیبهشت 1395 مدیر سایبرلا 803 بازدید

رئیس هیات مدیره سهامدار عمده مخابرات گفت: مقرر شده یک شرکت کره‌ای فناوری‌های مربوط به نسل چهارم و پنجم موبایل، سرویس‌های اینترنت اشیا (IoT)، هوشمند سازی و امن سازی شهری را به ایران منتقل کند.

سایبرلا (CYBERLAW) به نقل از فارس: تفاهم نامه همکاری «شرکت توسعه اعتماد مبین» یعنی سهامدار عمده ی مخابرات و شرکت مخابراتی کره ی جنوبی (KT) به امضا رسیده است. سید مصطفی سید هاشمی رییس هیأت مدیره ی توسعه ی اعتماد مبین و مهدی صفری مدیرعامل این شرکت، و رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت مخابراتی KT از کره ی جنوبی، نمایندگان دو طرف برای امضای این قرارداد در حوزه ی ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده اند.

سیدهاشمی در این مراسم با تأکید بر انتقال فناوری توسط شرکت کره ای اظهار داشته است: «طی این تفاهم شرکت مخابراتی KT متعهد شده فناوری ‌های مربوط به نسل های چهارم و پنجم اینترنت موبایل (4G و 5G)، سرویس های اینترنت اشیا (IoT)، هوشمند سازی (Smart City) و امن سازی شهری (Safe City) را به ایران منتقل کند».

رئیس هیات مدیره ی شرکت توسعه ی اعتماد مبین همچنین با اشاره به دیگر مفاد این تفاهم‌ نامه، از راه اندازی یک مرکز تحقیق و توسعه با همکاری طرف ایرانی و کره ای در ایران خبر داده و ابراز امیدواری کرده است با این همکاری، فرصت های جدیدی برای انتقال فناوری و توسعه ی کسب وکار در کشورمان ایجاد شود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    11 + سیزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!