0

هکر اینترنتی در خراسان جنوبی شناسایی شد

دسته بندی ها : فضای مجازی 14 آبان 1394 مدیر سایبرلا 879 بازدید
رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی از دستگیری عامل آموزش و فروش نرم افزارهای هک در شهرستان بیرجند خبر داد .

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا : سرهنگ “سید غلامرضاحسینی” اظهار داشت، مهندسان فضای سایبر در پایش های فضای مجازی سایتی را شناسایی کردند که اقدام به آموزش و فروش نرم افزارهای هک می کرد که دستگیری هکر اینترنتی در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: مهندسان پلیس فتا با توجه به اهمیت موضوع، رسیدگی به پرونده را پیگیری کردند که پس از چند روز فعالیت‌های سایبری و آنالیز و ردگیری صفحه، متهم شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی افزود: پس از دستگیری متهم در ابتدا منکر هرگونه صفحه‌ای در این خصوص در فضای مجازی شد ولی هنگامی که با مستندات و ادله روبه‌ رو شد لب به اعتراف گشود.

سرهنگ”حسینی” خاطرنشان کرد: متهم با اعلام اینکه از قوانین و جرایم رایانه‌ای بی‌اطلاع بوده است، سعی در تبرئه خود داشت، اما اینگونه اظهار بی‌اطلاعی‌ها برای مراجع قضایی قابل پذیرش نیست.

وی تصریح کرد:کاربران قبل از ایجاد هرگونه وب سایت و یا وبلاگ، قوانین جرایم رایانه‌ای را مطالعه کنند و از فروش هرگونه لوازم غیرقانونی در فضای مجازی خودداری کنند، زیرا هرگونه آموزش اقدامات مجرمانه در فضای مجازی جرم است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی یاد‌آور شد: متهم دستگیر شده به همراه پرونده تشکیل شده برای رسیدگی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بیرجند اعزام شد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هجده − هفت =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!