0

سوءاستفاده از نام پلیس فتا

مسئول پلیس فتای استان گلستان از شناسایی و احضار فردی که با استفاده از نام پلیس فتا اقدام به برقراری تماس با احدی از شهروندان نموده بود خبر داد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا، سروان صاحبکاران در تکمیل این خبر اظهار کرد: اخیرا احدی از شهروندان گلستانی به این پلیس مراجعه و اعلام نمود که فردی با برقراری تماس، خود را منتسب به پلیس فتا استان معرفی نموده و از وی درخواست حذف مطلبی از کانال تلگرامی او را داشته است.

وی افزود: حسب هماهنگی قضایی صورت گرفته با دادیار محترم پیشگیری از جرم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان و پیرو تحقیقات تکمیلی انجام شده فرد مذکور شناسایی  و احضار که متعاقبا محرز گردید از آشنایان شاکی بوده و هدف و انگیزه خود از این اقدام را صرفا توجیه کردن مدیر کانال در بارگذاری مطالب عنوان نمود.

مسئول پلیس فتا استان گلستان ادامه داد: در ادامه پرونده متشکله به مرجع قضایی ارسال گردید.

وی با اشاره به ماده ۵۵۵ مجازات اسلامی بخش تعزیرات، گفت: برابر این ماده قانونی هر کس بدون سمت رسمی یا اذن از طرف دولت خود را در مشاغل دولتی اعم از کشور یا لشگری و انتظامی که از نظر قانون مربوط به او نبوده است دخالت دهد یا معرفی نماید به حبس از شش ماه تا دو سال محکوم خواهد شد و چنانچه برای دخالت یا معرفی خود در مشاغل مزبور، سندی جعل کرده باشد، مجازات جعل را نیز خواهد داشت.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یک + نه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!