0

سمینار امنیت تراکنش در تعاملات بین المللی برگزار می‌شود

دسته بندی ها : آکادمی, کارگاه و دوره آموزشی 12 آبان 1395 مدیر سایبرلا 807 بازدید

سمینار امنیت تراکنش در تعاملات بین‌المللی امروز چهارشنبه در سالن بهارستان، سالن آمفی تئاتر در محل مجتمع نمایشگاهی شهر تهران واقع در بوستان گفتگو  برگزار می‌شود.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا, این سمینار که در راستای افزایش امنیت زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک است امروز چهارشنبه 12 آبان ماه با حضور کارشناسان و اساتید بانکداری و پلیس فتا برگزار می‌شود.

روندهای آینده امنیت سایبری در موسسات مالی، الزامات و تمهیدات امنیتی اتصال به درگاه‌های بین‌المللی و تهدید های نوظهور امنیتی در تراکنش‌های مالی از محورهای سمینار امنیت تراکنش در تعاملات بین‌المللی می‌باشد.

شایان ذکر است دکتر رسول جلیلی عضو شورای عالی فضای مجازی به عنوان اولین سخنران این سمینار در خصوص سیاست کلی شورای عالی فضای مجازی در خصوص شبکه بانکی کشور و اتصال به درگاه‌های بین‌المللی ایست و سخنران میهمان این سیمنار Louis Hur مؤسس و مدیرعامل شرکت NSHC است که به تشریح اقدامات دولت کره جنوبی در حوزه امنیت سایبری بانک‌ها خواهد پرداخت. همچنین سرهنگ علی نیک‌نفس رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا درخصوص جرائم سایبری در شبکه‌های بانکی با نگاه به حوزه‌های داخلی و بین‌المللی سخنرانی خواهد نمود.

مبحث جایگاه و اهمیت استانداردهای PCI و EMV در اتصال به شبکه‌های پرداخت بین المللی از سوی مهندس آزادی ابد مدیر امنیت اطلاعات، شرکت شاپرک تشریح خواهد شد. امنیت ابری، شبکه بانکی و پرداخت نیز از سوی مهندس  پیرحسینلو ارائه خواهد شد. دومین میهمان خارجی سمینار امنیت آقای Ramzi Sunna مسئول امنیت شبکه شرکت Scan Wave است که بحث فناوری‌ها و محصولات الزامی برای تطبیق با الزامات PCI را ارائه خواهد کرد.

شایان ذکر است در اختتامیه این سمینار یک میزگرد با حضور سرهنگ حسین رمضانی معاون امور بین‌الملل وحقوقی پلیس فتا، دکتر یوسف پادگانه بانکدار ارشد، مدرس دانشگاه و سخنران بین‌المللی‌،خانم مهندس مومن واقفی مدیر ریسک و امنیت اطلاعات شرکت خدمات انفورماتیک و دکتر افشین لامعی دبیر علمی سمینار و مدیر امنیت شرکت انتقال داده‌های آسیاتک برگزار خواهد شد.

گفتنی است در “ITE 2016”  چهار سمینار تخصصی امنیت ،اعتبار سنجی ،کارت و پرداخت و Core banking و همچنین 9 کارگاه طراحی و توسعه محصول جدید ،مدیریت ریسک ،داده های عظیم  ، Bitcoin، بانکداری باز، بازاریابی عصب پایه ،آینده شعب ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و رایانش ابری برگزار می شود .

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    13 + نوزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!