0

سرقت کلاهبردار سابقه‌دار با پرسه‌زنى در نزدیکی خودپرداز بانک‌ها

دسته بندی ها : دستگاه خودپرداز ATM 9 اسفند 1395 مدیر سایبرلا 840 بازدید

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب شهروند تربت جامی خبر داد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا، سرهنگ محمد یزدانی در تشریح این خبر اظهار کرد: فردی تحت عنوان شاکی به پلیس فتا استان مراجعه و درخواست رسیدگی به شکوائیه خود را داشت. شاکی در اظهارات اولیه خود بهه کارشناسان پلیس فتا شهرستان از برداشت غیر مجاز مبلغ 30 میلیون ریال از حساب بانکی‌اش خبر داد.

شاکی اظهار داشته: در کنار عابر بانک برای انجام عملیات بانکی منتظر فرد باسوادی بودم تا مبلغی از دستگاه خودپرداز برداشت کنم که نفر پشت سرم در این کار به من کمک کرد و وجه را برایم از دستگاه خودپرداز برداشت نمود اما ساعتی بعد متوجه شدم تمام موجودی حسابم تخلیه و کارت دیگری به جای کارت خودم در دستم می‌باشد.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا به دنبال بررسی و تحقیقات فنی لازم، متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر و به مکان پلیس فتا منتقل نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام ادامه داد: متهم 38 ساله سابقه دار با دیدن شواهد بزه خود را پذیرفت واعتراف کرد، با مشاهده رفتار شاکی متوجه شدم در انجام عملیات ناتوان بوده با هدف کسب منفعت مالی و سوء‌استفاده از اعتماد شاکی ضمن برداشت وجه برای وی، کارت عابر بانک سوخته‌ای را به عوض کارت عابر خودش به وی تحویل دادم و با دانستن رمز و دارا بودن کارت عابر بانک اقدام به تخلیه موجودی حساب بانکی‌اش، نمودم.

سرهنگ یزدانی به دارندگان کارت عابر بانک توصیه کرد: ‌هنگام مراجعه به دستگاه خودپرداز ضمن حفظ خونسردی، انجام عملیات توسط صاحب کارت صورت پذیرد و هنگام وارد نمودن رمز کارت، مراقب اطراف و دور و بر خود باشید و چنانچه در انجام عملیات بانکی با مشکلی مواجهه شدید به جای کمک از افراد غریبه و ناشناس از متصدیان داخل بانک درخواست کمک نمائید.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نوزده − 18 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!