0

سامانه دادرسی الکترونیکی (سامانه 135) به صورت آزمایشی راه اندازی شد

دسته بندی ها : سازمان تعزیرات حکومتی 17 دی 1395 مدیر سایبرلا 4562 بازدید
سازمان تعزیرات حکومتی, وزارت دادگستری

مرحله نخست دادرسی الکترونیکی (سامانه 135) شامل دریافت و پیگیری شکایات، گزارش ها و پیشنهادات و انتقادات مردمی به صورت الکترونیک راه اندازی شد.

سازمان تعزیرات حکومتی: محمد بارانی صبح امروز در آئین افتتاح مرحله نخست سامانه دادرسی الکترونیکی (سامانه 135) گفت: در راستای ارتقای رضایتمندی مردم، تحقق دادرسی الکترونیکی، کارآمدسازی دادرسی، تسهیل طرح شکایت مردمی، شفافیت در پاسخگویی، تسریع در رسیدگی و همچنین اجرای بند (ج) و (د) ماده 18 آئین نامه سازمان تعزیرات حکومتی، این سازمان اقدام به راه اندازی سامانه دادرسی الکترونیکی (سامانه 135) کرده است.

معاون پیشگیری از تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به اینکه این سامانه در مرحله نخست شامل دریافت و پیگیری شکایات و گزارش های مردمی به صورت الکترونیک است، اظهار داشت: مردم می توانند شکایات خود را از طریق این سامانه به نشانی الکترونیکی tazirat.gov.ir یا تارنمای tazirat135.ir و یا تارنمای t135.ir به سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کنند و کد رهگیری دریافت کنند.

در آئین افتتاح مرحله نخست سامانه دادرسی الکترونیکی (سامانه 135)، مهندس نوروزی مدیرکل فناوری اطلاعات، سرابیان مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک، دکتر محمدی سرپرست نظارت بر امور سلامت و دکتر میرزایی سرپرست نظارت بر امور اقتصادی نیز حضور داشتند.


مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

  1. Jvad.Nazari گفته :
    15:40 1401/01/22

    باسلام
    متاسفانه کذب محض هست و هیچگونه رسیدگی انجام نمیشه بنده در دو نوبت شکایت خودم رو از شرکت سایپا به دلیل عدم اجرای مصوبه شورای عالی رقابت در سامانه ثبت کردم و کد پیگیری هم گرفتم منتها هیچگونه اقدامی طی یک ماه گذشته که از ثبت شکایت بنده سپری شده صورت نگرفته است و گویا ظاهرآ همه اینا صرفآ حالت عوام فریبانه داره و بصورت نمایشی اینگونه وانمود میکنند که از مردم و مصرف کنندگان کالا و خدمات حمایت میکنند در صورتیکه کاملا برعکس هست و به نفع تولید کنندگان و رفاه حال خودرو سازان و … قدم بر میدارند خدا میداند چه پشت پرده هایی مابین وجود دارد که نسبت به شکایات بحق ملت مظلوم و بینوای ایران علیه مدیران و مافیای خودروساز هیچگونه اقدامی انجام نمیدهند.

    خداوند ظالمین و خائنین به ملت عذاب و لعنت فراوان اعطا فرماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + نوزده =

لینک کوتاه :

عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!