0

رمز دوم شما کلید گاوصندوق شماست!

دسته بندی ها : برداشت غیرمجاز از حساب بانکی 24 دی 1395 مدیر سایبرلا 598 بازدید
‌رئیس پلیس فتا استان خوزستان گفت: فردی با در دست داشتن‌ مرجوعه قضایی مبنی بر اینکه از حساب وی به صورت اینترنتی مبلغ 40 میلیون ریال برداشت شده است به این پلیس مراجعه کرد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا: سرهنگ حسنوند ضمن اشاره به ارجاع پرونده شاکی به کارآگاهان و کارشناسان فنی پلیس فتا، تصریح کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص گردید شخصی با در اختیار داشتن رمز دوم کارت بانکی شاکی اقدام به خرید شارژ و پرداخت‌های اینترنتی مانند‌، پرداخت شهریه دانشگاه و… نموده است.

وی افزود: نظر به پی‌جویی‌ها و کار اطلاعاتی و شگردهای پلیسی و با عنایت به مستندات موجود‌،‌ متهم ‌شناسایی‌ و با دستور مقام محترم قضایی به این پلیس احضار گردید لذا با توجه به بازجویی‌های صورت گرفته و اعترافات متهم مبنی بر انجام بزه انتسابی‌ و با توجه به مدارک موجود، نامبرده به همراه مستندات و گزارشات تکمیلی به مراجع  قضایی تحویل گردید.

سرهنگ حسنوند با بیان اینکه متاسفانه هنوز برخی شهروندان در حفظ و نگهداری اطلاعات بانکی خود دقت لازم را به خرج نمی‌دهند در توصیه به شهروندان گفت: شهروندان باید دقت لازم را در داشته باشند تا اطلاعات کارت بانکی خود مانند رمز دوم کارت‌، CVV2‌، رمز اولیه را در اختیار دیگران قرار ندهند و یا در صورتی که مشخصات کارت در اختیار دیگران قرار گرفت نسبت به تعویض رمز و یا تعویض کارت خود اقدام نمایند.

‌به گفته رئیس پلیس فتا استان خوزستان رمز دوم کارت بانکی همچون کلید گاوصندق است که نباید در اختیار دیگران گذاشته شود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1 + 17 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!