0

دستگیری مزاحم و توهین کننده شبکه‌های اجتماعی

رئیس پلیس فتای استان خوزستان گفت: فردی که اقدام به ایجاد مزاحمت و توهین در فضای مجازی نموده بود توسط پلیس فتا دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا: سرهنگ حسنوند در این‌باره گفت: چندی پیش فردی با در دست داشتن پرونده‌ای مبنی بر اینکه در فضای مجازی و در شبکه‌های اجتماعی به وی توهین شده و همچنین مزاحمت برای خانواده وی ایجاد شده به این پلیس مراجعه و خواستار رسیدگی به پرونده شد.

وی افزود: پس از وصول پرونده به این پلیس و در اختیار قرار دادن پرونده به کارآگاهان ‌و پس از بررسی‌های  تخصصی انجام گرفته متهم شناسایی گردید.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: با توجه به دستور قضایی و احضار متهم به این پلیس و پس از بازجویی‌های فنی و تخصصی‌ ابتدا متهم انکار می‌کرد که اقدام به توهین و مزاحمت در فضای مجازی نموده است ولی ‌هنگامی که با دلایل و مستندات روبه روشد به بزه انتسابی‌ اعتراف و بیان نمود، خطوطی ‌که از طریق آن اقدام به ایجاد مزاحمت ‌برای شخص شاکی نموده است متعلق به اعضای خانواده خود می‌باشد.
رئیس پلیس فتا خوزستان در ادامه بیان کرد: لذا پس از اعتراف نامبرده ‌به بزه انتسابی و جمع‌آوری ادله و مستندات لازم، ‌وی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم تحویل مقامات قضایی گردید .

سرهنگ حسنوند در پایان گفت: با توجه به کاربردهای متنوع و گوناگون شبکه‌های اجتماعی، لازم است شهروندان نحوه استفاده صحیح و درست از این فضا را فرا گیرند و از انجام اعمال این‌چنینی در این فضا‌ها پرهیز نمایند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هشت − دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!