0

مزاحمت سایبری برای نوجوان 14 ساله

سرپرست پلیس فتای استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در فضای مجازی در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا، سرهنگ دوم علی اصغر افتخاری گفت: شخصی به هویت معلوم با ارائه شکوائیه به این پلیس مراجعه و اظهار داشت که فردی ناشناس برای فرزند 14 ساله اش در اپلیکیشن یک شبکه پیام رسان موبایلی پیام‌ها و مطالب و تصاویر مستهجن ارسال می‌نماید و موجبات ایجاد مزاحمت را برای وی نموده است، که مراتب شناسایی متهم در دستور کار عوامل این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه با انجام اقدامات اولیه مشخص گردید که نام کاربری وی جعلی می‌باشد و با انجام اقدامات فنی، تخصصی و شگرد‌های خاص پلیسی، متهم شناسایی گردید. لذا برابر دستور مقام قضایی متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر گردید.

سرپرست پلیس فتا در تشریح این خبر بیان‌کرد: در بازجویی‌های فنی و پلیسی از متهم و مشاهده مستندات و ادله جرم لب به اعتراف گشود و اظهار نمود اتهامات وارده را قبول داشته و هدف خود را از برقراری ارتباط‌، سرگرمی بیان نمود و پس از اظهار پشیمانی از شاکی پرونده درخواست گذشت و بخش نمود.

وی ادامه داد : رفتار های مجرمانه و دردسرساز کاربران در فضای مجازی می‌تواند برای ایشان مشکل ساز شود لذا نسبت به رفتار خود دقت بیشتری داشته باشند

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار × پنج =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!