0

دادستان کل کشور به موضوع فاجعه منا ورود کرد

دسته بندی ها : فضای مجازی 2 مهر 1394 مدیر سایبرلا 816 بازدید

مرتضی بختیاری در گفت‌وگو با فارس ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه تلخ و ناگوار سرزمین منا گفت: به بازماندگان جان‌باختگان حادثه تلخ و ناگواری که در سرزمین مقدس منا در یکی از باشکوه‌ترین مراسم عبادی سیاسی اسلام به وقوع پیوست تسلیت می‌گوییم و شفای عاجل مجروحان این حادثه را از خداوند متعال خواستاریم.

معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور افزود: این دومین حادثه تلخی است که در مراسم حج امسال اتفاق افتاده و حقیقتا بی لیاقتی کسانی که عهده دار حرمین شریفین هستند را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به ماده 290 قانون آیین دادرسی کیفری گفت: این حادثه توسط حجت ااسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، دادستان کل کشور پیگیری می‌شود و از مبانی ذیربط مصرا خواهیم خواست که در جهت گرفتن حق و حقوق تضیع شده در این حادثه به صورت ریشه‌ای پیگیری نموده و با دست اندرکارانی که در این قضیه هولناک کوتاهی کرده‌اند برخورد و تعقیب قانونی را انجام دهند.

بختیاری گفت: از ستاد ویژه‌ای که به دستور رئیس جمهور برای بررسی این فاجعه تشکیل شده است پیگیری هرچه سریع‌تر حق و حقوق و تامین امنیت زائران را مطالبه می‌کنیم.

 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 × پنج =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!