0

خانواده‌ها توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرند

دسته بندی ها : فناوری اطلاعات 18 بهمن 1395 مدیر سایبرلا 713 بازدید

کارشناس پلیس فتا استان مازندران در کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های فضای سایبری و نقش آن در فروپاشی خانواده در جمع مبلغین مذهبی شهرستان‌های نور‌، محمودآباد، فریدونکنار با محوریت شهرستان آمل و به میزبانی دادگستری کل استان در سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان آمل گفت: خانواده‌ها باید هوشیارانه آگاهی خود را در زمینه آسیب‌های فضای مجازی و جرائم سایبری ارتقا بخشیده و در مقابل آسیب‌ها و خطرهای مجازی خود و فرزندان خود را توانمند سازند.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: این کارشناس سایبری اظهار کرد: خانواده‌ها توصیه‌های پلیس فتا را باید جدی بگیرند زیرا آسیب‌های اجتماعی باعث ضعف اعتقادات دینی و فروپاشی کانون گرم خانواد‌ه‌ها شده و صمیمیت و روابط را در بین خانواده‌ها و جامعه متزلزل می‌کند.

وی گفت: گوشی‌های همراه که امروزه با پیشرفته‌ترین نوع در اختیار همه سنین و اقشار جامعه قرار دارد اگر به درستی استفاده نشود و فرد از آسیب‌های آن آگاه نباشد، منشا بسیاری از مشکلات است.

کارشناس پلیس فتا استان مازندران با اشاره به نقش والدین در کنترل فعالیت ‏فرزندانشان در فضای مجازی گفت: خانواده‌ها بایستی در جهت مصون ماندن فرزندان از آسیب‌های ‏خطرناک فضای مجازی ابتدا باید آموزش نحوه صحیح استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اینترنت را ‏یاد گرفته و همراه و همیار با فرزندان در فضای مجازی بوده و با نظارت هدفمند و راهنمایی آنها به ‏استفاده بهینه از سایت‌های پرمحتوا، سعی کنند از به دام افتادن ناآگاهانه جوانان در سایت‌های ‏غیراخلاقی و مخالف با فرهنگ ایرانی اسلامی نقش خوبی را ایفا نمایند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 × 2 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!