0

حمله هکر به صفحات مجازی برخی افراد معروف

دسته بندی ها : شبکه های اجتماعی, هک نفوذ کرک 19 مهر 1395 مدیر سایبرلا 783 بازدید
سرهنگ رمضانی: هکر یا نفوذگر با اهداف خاصی طی دو سه روز اخیر اقدام به عملیات و نفوذ به صفحات مجازی برخی افراد کرده بود و در این رابطه دو نفر به پلیس فتا مراجعه و در این رابطه به پلیس فتا شکایت کردند.
صدا و سیما: وی با بیان اینکه بررسی سایبری نشان از یک هکر در حمله به این صفحات بوده است گفت: اگر افرادی به هر علت صفحه، آی دی و یا ایمیلشان به صورت خاص در اختیار فرد سومی قرار گرفت نگران نباشند و بلافاصله به نزدیک ترین پلیس فتا در محل سکونت خود مراجعه کنند تا اقدامات پلیسی صفحات آنان برگردانده و مالکیتشان حفظ شود.
سرهنگ رمضانی تأکید کرد: افرادی که دچار آسیب و نفوذ هکر می شوند به هیچ وجه به مجرمین و هکرها باج پرداخت نکنند چون ممکن است اهداف خاصی در پی این باجگیری باشد.
وی گفت: پلیس با بررسی های دقیق و جدی در پی شناسایی این مجرم است و مطمئناً‌ این فرد را دستگیر خواهد کرد.
سرهنگ رمضانی درباه انگیزه های هکر خاطر نشان کرد: این نفوذگر به نظر نمی رسد که انگیزه مالی داشته باشد بلکه تصور می کند با حس کنجکاوی تکنیک و قدرت خود را می تواند به رخ بکشاند و صفحات دیگران را در اخیتار داشته باشد.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هجده + سیزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!