0

جعل هویت یک دکتر در شبکه های اجتماعی

رئیس پلیس فتا انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری دکتر پوست و مو قلابی که با نام یکی از دکترهای استان اقدام به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و ارائه مشاوره می‌نمود، خبرداد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا، سرهنگ ‌علی کریمی‌ گفت: خانم دکتری مبنی بر اینکه شخصی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی با سوءاستفاده از عنوان و تصاویر پروفایل شخصی وی خود را پزشک پوست و مو معرفی و از مردم می‌خواهد مشکلات و بیماری‌های پوستی خود را مطرح تا که وی مشاوره ارائه نماید‌، شکایت نمود و رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا  قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: ماموران با انجام بررسی‌های فنی و تحقیقات گسترده، فردی را در این زمینه شناسایی و پس اخذ مجوز از مقام قضائی، متهم را دستگیر و تجهیزات دیجیتال وی به آزمایشگاه ادله این پلیس منتقل و مورد بررسی قرار گرفت که مدارک و مستندات لازم از تجهیزات وی استخراج گردید.

وی در ادامه  ضمن بیان اینکه متهم در تحقیقات صراحتا به بزه ارتکابی اقرار کرده است، گفت: از کاربران شبکه‌های اجتماعی تقاضا دارم به هیچ‌وجه به افرادی که نمیشناسند اعتماد نکنند زیرا در فضای مجازی هر کسی می‌تواند خود را شخصی دیگر معرفی نماید و اگر نیاز است با متخصص در امری ارتباط برقرار کنید به صورت حضوری به دفتر ایشان مراجعه کنید.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    4 × 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!