0

بی‌سوادی پدر، عاملی برای برداشت غیر مجاز پسر

رئیس پلیس فتا استان مرکزی گفت: فردی که با سوء استفاده از بی‌سوادی پدرش اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی او می‌کرد در اراک شناسایی و دستگیر شد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس‌ سرگرد مصطفی نوروزی با اعلام این خبر بیان‌ کرد: در پی مراجعه شهروندی، با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس شهرستان مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی‌اش، موضوع به سرعت در دستور کار کارشناسان پلیس فتای استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: سرانجام کارشناسان پلیس فتای استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند، متهم را که فرزند شاکی پرونده بود، شناسایی و با هماهنگی قضائی او را به پلیس فتا احضار کنند.

رئیس پلیس فتا استان مرکزی خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده در آغاز منکر هرگونه برداشت غیرمجاز بود که سرانجام با کامل شدن روند تحقیقات و مشاهده ادله و مستندات موجود، به بزه انتسابی اقرار و اذعان داشت که از بی‌سوادی پدرش استفاده کرده و به صورت اینترنتی، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شخصی او می کرده است.

سرگرد نوروزی یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد .

این مقام انتظامی در پایان از تمامی شهروندان خواست تا همواره از انتشار رمز کارت بانکی خود در حضور دیگران‌، درج و یا قرار دادن آن بر روی کارت بانکی خودداری کرده و در اسرع وقت نسبت به فعال سازی سیستم پیامکی حسابشان اقدام کنند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هجده + هفده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!