0

برداشت غیر مجاز از حساب بانکی اقوام

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان گفت: فردی که به خاطر کسب منافع مالی از حساب آشنایان خود برداشت می‌کرد توسط کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل انتظامی استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا: سرهنگ امینی‌ با اعلام این مطلب اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان همدانی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی، شناسایی متهم در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اولیه  مشخص شد، از حساب بانکی شاکی به صورت پی در پی پول برداشت شده که در ادامه روند رسیدگی به پرونده محرز گردید از ابتدای تیر ماه مبالغ متعددی از حساب شاکی خرید اینترنتی صورت گرفته است .

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان این پلیس نسبت به پیگیری موضوع مطروحه اقدام و با پی‌جویی‌های فنی و پلیسی،‌ متهم،  شناسایی و با هماهنگی دستور مقام محترم قضایی، دستگیر شد.

سرهنگ امینی اظهار کرد: متهم که از آشنایان شاکی بوده با دقت و هوشیاری کامل در موقعی که شاکی از کارت خود استفاده می‌کرده با به خاطر سپردن رمز دوم کارت شاکی از حساب ایشان به صورت دوره‌ای ‌اقدام به خرید اینترنتی کرده است و هدف خود را کسب منافع مالی اعلام کرد.

رئیس پلیس فتا همدان در ادامه به شهروندان هشدار داد: ساده‌ترین راه کلاهبرداری از کارت شما، دسترسی به اطلاعات حساب شماست. پس به هیچ‌عنوان اطلاعات حساب، شماره و رمز کارت خود را در اختیار افراد غریبه قرار ندهید.

وی ادامه داد: از نگهداری رمز عبور به همراه کارت عابر خودداری کنید تا در صورت مفقودی یا ربوده شدن کارت با حساب خالی خود مواجه نشوید

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 × چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!