0

برداشت غیرمجاز 20 میلیون ریالی با سوء‌استفاده از رابطه دوستی

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: عدم رعایت نکات امنیتی و واگذاری کارت عابر بانک به غیر موجب برداشت غیرمجاز 20 میلیون ریال از حساب بانکی شهروند اراکی شد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا: سرگرد مصطفی نوروزی در این باره اظهار کرد: در پی مراجعه احدی از شهروندان و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی‌اش، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود:‌ با بررسی‌های کارشناسان این پلیس مشخص شد برداشت‌ها از طریق بستر اینترنت صورت گرفته که در این راستا تحقیقات تخصصی برای بررسی موضوع آغاز شد.

سرگرد نوروزی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس فتا، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام محترم قضایی به این پلیس دعوت شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اعترافات متهم، اضافه کرد: متهم در اظهارات خود اذعان داشت با توجه به رابطه دوستی با شاکی و سوء‌استفاده از اعتماد وی به کارت بانکی او دسترسی یافته و با اطلاعات کارت او اقدام به برداشت 20 میلیون ریال از حساب بانکی‌اش کرده است.

با بیان ارجاع پرونده به مرجع قضایی به شهروندان توصیه کرد:‌ در صورت واگذاری کارت عابر بانک به دیگران پس از اخذ مجدد کارت فوراً نسبت به تغییر اطلاعات کاربری‌ اقدام کرده و رمز اول و دوم را حتما تغییر دهید.

سرگرد نوروزی در ادامه گفت: در صورت مفقودی کارت در سریع‌ترین زمان با مراجعه به دستگاه‌های عابر بانک و استفاده از امکانات بدون نیاز به کارت نسبت به انسداد کارت اقدام کنید.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    4 + 20 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!