0

انتشار کلیپ‌های دروغین برای اخاذی از یک شرکت تولیدی

دسته بندی ها : نشر اکاذیب 29 دی 1395 مدیر سایبرلا 877 بازدید

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: فردی که با انتشار فیلم‌های جعلی در جهت تخریب اعتبار شرکت‌ها، موجب ضرر و زیان آنها شده و اعتبار آنها را خدشه‌دار می‌کرد، در چنگال قانون قرار گرفت.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا: سرهنگ کاکوان پلیس فتا از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به تهیه و انتشار ویدیو بر علیه یکی از شرکت‌های آبمیوه سازی نموده بود خبر داد و گفت: شکایتی از یک شرکت آبمیوه‌سازی معتبر  به این پلیس واصل گردید نماینده حقوقی شرکت بیان نمود، با عنایت به سابقه فعالیت چندین ساله شرکت آبمیوه‌سازی ، اخیرا شخص یا اشخاص ناشناس اقدام به تهیه و ضبط ویدئو با موضوع فاسد بودن آبمیوه خریداری شده از شرکت و انتشار ویدئو دارای محتوای اعلامی در شبکه‌های اجتماعی نموده‌اند و این موضوع باعث ضرر و زیان مادی و اعتباری به شرکت گردیده است.

این مقام انتظامی افزود‌: در این خصوص بدوا اقدام به بررسی و مستندسازی ویدئو اعلامی گردید و اقدامات جهت شناسایی شخص اصلی انتشار دهنده ویدئو اعلامی، آغاز و منجر به شناسایی متهم شد و با هماهنگی و دستور قضایی متهم به پلیس احضار و طبق تحقیقات از نامبرده در ابتدا اقدام به انکار اتهام خود نموده ولی برابر ارائه ادله دیجیتال پلیسی به عمل خود معترف و انگیزه خود را اخاذی از شرکت‌ها عنوان نمود. لذا پرونده به همراه متهم به دادسرا ارسال و از سوی مرجع قضایی مورد رسیدگی قرار گرفت

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بیست − 14 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!