0

نوجوانان گرگانی، عامل انتشار تصاویر شرارت در شبکه‌های اجتماعی

مسئول پلیس فتای استان گلستان گفت: نوجوانان گرگانی عامل انتشار تصاویر اراذل و اوباش و شرارت در شبکه‌های اجتماعی شناسایی شدند.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا، سروان  وحید صاحبکاران  در تشریح این خبر بیان کرد: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا استان، مشخص گردید افرادی در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی، اقدام به انتشار تصاویر اشرار و اراذل و اوباش مناطق مختلف استان گلستان می‌نمایند.

وی افزود: با توجه به اینکه این ناهنجاری‌ها سبب  قبح‌زدایی از عمل شرارت ‌و ترویج  هنجارشکنی در بین نوجوانان و جوانان می‌گردد حسب هماهنگی قضایی صورت گرفته ‌و برخورد با مدیران کانال مطروحه طی تشکیل پرونده قضایی در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سروان صاحبکاران ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی و بررسی‌های تخصصی مشخص گردید این افراد با راه‌اندازی  کانالی با عنوان “خوب‌های گلستان” اقدام به  انتشار این اعمال و ناهنجاری‌ها‌ می‌نمایند، که پس از انجام تحقیقات پلیسی و تخصصی در نهایت متهمین شناسایی و با توجه به پایین بودن سن مدیران کانال مذکور، با هماهنگی دادیار محترم پیشگیری از جرم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان تعداد 6 نفر از آنان به پلیس فتا استان احضار و تحقیقات از آنان صورت پذیرفت .

این مقام انتظامی خاطرنشان‌کرد: پس از اعتراف متهمین و تکمیل تحقیقات، پرونده جهت اخذ تصمیمات قضائی به دادسرا ارسال و کانال مورد نظر نیز مسدود گردید.

مسئول پلیس فتا استان اظهار کرد: خانواده‌ها مراقب فعالیت فرزندانشان در فضای مجازی باشند و بر رفتار آنها نظارت کافی داشته باشند.

وی افزود: پلیس مطابق با قانون جرائم رایانه‌ای و قانون مجازات اسلامی با کسانی که در فضای مجازی  سبب انتشار و ترویج ناهنجاری‌های اجتماعی می‌گردند برخورد خواهد نمود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    16 − چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!