0

تامین امنیت اکانت شبکه‌های اجتماعی را جدی بگیرند

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران گفت: بالا بردن امنیت اکانت شبکه‌های اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا: سرهنگ ‌اصغرباقریان‌ در جلسه‌ آموزشی و در جمع رؤسا‌، کارکنان و معلمان اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم ضمن مقایسه تفاوت‌ها و آسیب‌های ماهواره در گذشته نه چندان دور با شبکه‌های اجتماعی امروزی گفت: تهدیدات فضای سایبر به خصوص شبکه‌های اجتماعی را باید جدی بگیریم.

وی با اشاره به اینکه بالا بردن امنیت اکانت شبکه‌های اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: عدم داشتن اطلاعات مناسب در استفاده از شبکه های اجتماعی باعث بروز مشکلاتی برای کاربران این شبکه اجتماعی می‌شود.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران ادامه داد: این در حالیست که بزهکاران با استفاده از بی‌اطلاعی کاربران و با ترفندهای مختلف، به اکانت کاربری این شبکه اجتماعی دسترسی پیدا می‌کنند.

سرهنگ باقریان در پایان تصریح کرد: برای جلوگیری از اینگونه آسیب‌ها، باید ابتدا قبل از عضویت در شبکه‌های اجتماعی، اطلاعات و معلومات خود را در رابطه با برنامه مذکور بالا برده و مسائل امنیتی را حتما مدنظر قرار داد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 − دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!