0

اشتباه شرکت مخابرات، جوان بی‌گناه را تا چوبه دار برد

اشتباه شرکت مخابرات، مرد کفاش را با اتهام قتل، سه سال پیش روانه زندان کرد.

به گزارش کلیک، با کشف جسد مردجوانی در ۲۸ آبان سال ۹۲ و اعلام این اتفاق به پلیس، تیم جنایی راهی محل حادثه شد و پس از بررسی‌های مقدماتی، جسد مرد عکاس با دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت.

تحقیقات پلیسی برای افشای راز این جنایت مرموز ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان از شرکت مخابرات خواستند فهرست آخرین تماس‌های قربانی را در اختیارشان قرار دهد. به این‌ ترتیب، مرد جوانی که آخرین بار با مقتول تماس گرفته بود شناسایی و دستگیر شد اما وی در بازجویی‌ها منکر قتل شد و گفت که مقتول را نمی‌شناخته و روز حادثه نیز اشتباهی با وی تماس گرفته است. با وجود این، وی به‌خاطر تناقض‌گویی‌هایش به اتهام قتل محاکمه و به قصاص محکوم شد اما قضات دیوان عالی کشور پس‌ از بررسی دقیق پرونده، این حکم را نقض کردند و پرونده را به دادگاه کیفری بازگرداندند.

در حالی که متهم در جریان بازجویی‌ها معتقد بود هرگز در ساعتی که مخابرات گفته به ورامین نرفته، بلکه در سلماس بوده است، اما دادگاه به استناد ردیابی مخابرات مبنی بر حضور وی در ورامین، کفاش را متهم اعلام کرد.

ولی پیگیری‌های وکیل متهم نشان داد که شرکت مخابرات در ردیابی موکلش اشتباه کرده است.

به این‌ ترتیب بی‌گناهی متهم برای دادگاه ثابت شد و قاضی عبداللهی و قاضی کیخواه از شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران وارد شور شدند و پس از برگزاری جلسه‌ای با اولیای دم، رأی خود را صادر و متهم را تبرئه کردند.

مرد کفاش گفت: من قربانی‌ اشتباه شرکت مخابرات شدم و سه سال از بهترین لحظه‌های زندگی‌ام نابود شد. به محض آزادی این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پنج × سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!