0

اختلاف بین زوجین با انگیزه انتقام جویی خانوادگی

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان البرز از کشف پرونده هتک حیثیت خانوادگی خبر داد، گفت: این هتک حیثیت در پی انتشار تصاویر خصوصی صورت گرفت که در شبکه‌های اجتماعی بار گذاری شده بود.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ محمد اقبالی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان البرز در این خصوص گفت: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر اینکه شخصی ناشناس با ایجاد پروفایلی در یکی از شبکه‌های اجتماعی با مشخصات وی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و شخصی وی و همسرش در آن شبکه اجتماعی نموده است که مراتب با دستور قضایی در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود:با استفاده از برخی اقدامات تخصصی و پلیسی کارشناسان این پلیس شخصی با هویت م ک ساکن یکی از مناطق کرج را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس فتا منتقل گردید.

این مقام انتظامی گفت: در ابتدا متهم منکر اتهامات وارده گردید ولی پس از مواجهه با مستندات موجود به بزه انتسابی معترف و  پس از انجام تحقیقات مشخص گردید که انگیزه وی انتقام‌جویی خانوادگی بوده و با پرداخت مبلغی به شخصی که آشنا به نفوذ به شبکه‌های اجتماعی بوده به پروفایل شاکیه که فاقد تنظیمات امنیتی کامل بوده نفوذ و به تصاویر شخصی و خصوصی وی دسترسی پیدا کرده و اقدام به انتشار آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی نموده است.

رئیس پلیس فتا البرز افزود: در ادامه شخصی که اقدام به نفوذ به شبکه اجتماعی کرده بود نیز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به همراه متهم به دادسرا اعزام گردیدند.

سرهنگ اقبالی در ادامه به شهروندان هشدار داد: تنظیمات امنیتی شبکه‌های اجتماعی خود را جدی گرفته و در اولین فرصت این تنظیمات به خصوص تنظیمات امنیتی دومرحله‌ای را انجام دهند تا از دسترسی مجرمین به اطلاعات شخصی خود جلوگیری نمایند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هجده − دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!