0

مزاحم و تهدید کننده سایبری هنرپیشه معروف دستگیر شد

رئیس پلیس فتا استان البرز از کشف پرونده مزاحمت و هتک حیثیت یکی از بازیگران مشهور سینما خبر داد، و گفت: متهم که از طرفداران پر و پا قرص این هنرپیشه سینما بود بعد از خواستگاری و جواب رد شنیدن به مزاحم سایبری تبدیل شد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا: سرهنگ اقبالی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از بازیگران خانم مشهور سینما و برادرش  مبنی بر اینکه یکی از طرفداران وی که در شبکه‌های اجتماعی صفحات مربوط به این بازیگر سینما را دنبال می‌کرد از وی خواستگاری و پس از شنیدن جواب رد اقدام به توهین و تهدید به قتل و اسید پاشی کرده و آرامش و آسایش را از زندگی شاکی و خانواده اش سلب نموده است.

وی با بیان اینکه مراتب با دستور قضایی به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت، افزود: با استفاده از برخی اقدامات پلیسی کارشناسان این پلیس فردی مذکر به هویت معلوم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه پلیسی در یکی از مناطق غربی شهر کرج دستگیر و به این پلیس منتقل گردید .

این مقام انتظامی افزود: با تحقیقات انجام شده متهم به بزه انتسابی معترف و اعلام داشت که قصد ازدواج با این بازیگر را داشته که پس شنیدن جواب رد دست به اقدامات ذکر شده کرده و از اقدامات خود اظهار پشیمانی نمود. متهم طی گزارشی به همراه پرونده به دادسرا ناحیه اعزام گردید.

سرهنگ اقبالی با بیان اینکه چهره‌های هنری و ورزشی باید فعالیت خود در فضای مجازی را محدود و حساب شده بکنند، گفت: متاسفانه شاهد سوء‌استفاده از نام و چهره‌های هنری و ورزشی در شبکه‌های اجتماعی هستیم که تحت نام و عناوین این عزیزان از دیگر کاربران اخاذی و کلاهبرداری می‌کنند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یک + شش =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!