0

مجرمان حرفه‌ای فضای مجازی به دام افتادند

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به شناسایی و دستگیری چهار مجرم اینترنتی گفت: از متهمان بیش از 25 میلیارد ریال وجه نقد و خودروهای لوکس و مدل بالا توقیف شد.

به گزارش سایبرلا به نقل از  پلیس فتا: سرهنگ‌ جعفر کردلو‌ در تشریح این خبر، اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان طی رصد و گشت زنی‌های مستمر موفق به شناسایی و دستگیری یک باند چهار نفره جرایم اینترنتی شدند .

وی تصریح کرد: از متهمان بیش از 10 میلیارد ریال وجه نقد و پنج دستگاه خودرو لوکس و مدل بالا که از این طریق کسب کرده بودند، کشف شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: متهمان از طریق ایجاد درگاه بانکی، مرتکب جرایم اینترنتی شده و توانسته بودند بیش از 25 میلیارد ریال به صورت غیر قانونی کسب کنند.

سرهنگ کردلو با بیان اینکه سرور وبگاه متهمان در خارج از کشور قرار دارد، تصریح کرد‌: امروزه شاهد افزایش روزانه قربانیان جرایم اینترنتی هستیم و افراد زیادی دارایی خود را از این طریق از دست می‌دهند.

این مقام انتظامی بیان کرد: مجرمان در عصر کنونی فضای ارتکاب جرم را از فضای واقعی به فضای مجازی سوق داده‌اند و تمامی اهداف و اقدامات پلیس فتا، فراهم ساختن بستر مناسب و ایجاد امنیت در فضای مجازی است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان به شهروندان توصیه کرد: در فضای مجازی فریب افراد شیاد را نخورده و به سایت‌های غیر قانونی و غیر مجاز اطمینان نکنند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    20 − دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!