0

قربانی شدن زن جوان به خاطر انتقام پدر زن از داماد خانواده

 رییس پلیس فتای استان یزد گفت: پدر 56 ساله احساساتی را که با نیت انتقام اقدام به مزاحمت، تهدید و اسیدپاشی در فضای مجازی و حقیقی می‌نمود از سوی پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا: سرگرد مرتضی ابوطالبی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با مراجعه خانمی به هویت م.ر اهل و ساکن یزد به این پلیس و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر اینکه، شخصی در فضای مجازی و در شبکه‌های مختلف اجتماعی برای بنده ایجاد مزاحمت نموده است و اعلام نموده که از بنده عکس و فیلم دارد و آنها را می‌خواهد پخش کند و چند نفر از دوستانم را نیز در فضای مجازی از این طریق نسبت به من بدبین نموده و به آنها نیز گفته که از بنده عکس و فیلم دارد و قصد آبروریزی برای بنده را دارد در این راستا پرونده در این پلیس تشکیل و در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شاکیه در اظهارات خود اعلام نموده بود که این مزاحمت‌ها نیز در فضای حقیقی نیز ادامه داشته و با ریختن اسید بر روی خودرو‌، شکستن شیشه منزل وی و ارتباط با چند نفر از دوستان شاکیه، زندگی را برای وی سخت کرده است کارشناسان این پلیس روش‌های مختلفی برای مشخص شدن هویت متهم بکار بردند که با تلاش شبانه روزی کارشناسان این پلیس موفق به کسب شماره سیم کارت متهم شدند.

سرگرد ابوطالبی ادامه داد: با بررسی سیم کارت متهم مشخص شد که این شماره فقط بر روی یک گوشی فعال شده است و تمامی مشخصات مالک آن نیز جعلی می‌باشد. ولی در روند بررسی شماره مورد نظر و اقدامات تخصصی از این طریق، ایمیل وی استخراج و هویت واقعی متهم کسب گردید، که با هماهنگی‌های قضایی متهم به هویت م.ر 56 ساله، بازنشسته و فوق لیسانس دستگیر و به این پلیس دلالت داده شد.

رییس پلیس فتای استان یزد در پایان اذعان نمود‌: با توجه به دستور مقام قضایی گوشی‌های متهم توقیف و در آزمایشگاه ادله این پلیس مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت. متهم در ابتدا بزه انتسابی را انکار که بعد از مواجهه شدن با ادله و مستندات استخراج شده توسط آزمایشگاه ادله دیجیتال این پلیس لب به اعتراف نمود و اعلام نمود که این خانم چند ماه پیش صیغه داماد بنده شده که دخترم متوجه این موضوع می‌شود و با وجود یک فرزند 4 ساله زندگیشان را به نابودی کشانده و باعث شده است که دخترم از دامادمان طلاق بگیرد و بنده نیز از این طریق خواستم که زندگی وی را نیز خراب کنم که متهم پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان یزد دلالت گردید.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار × 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!